onsdag 18 april 2018

Pelargonlycka !




De charmanta pelargondamerna

Nu finns den äntligen i butik - den underbart vackra inspirerande tidningen Pelargonlycka för alla pelargonälskare där jag medverkar med ett reportage om mina charmanta pelargondamer. På sidan 32 hittar du 6 sidor med inspiration, tips och hyllning till och om mina pelargoner.

Tidningen har en alldeles förtjusande layout och jag bara älskar de tecknade pelargonerna. TACK för att jag fick medverka i en sån vacker tidning !

Har reportaget på pdf men vet inte hur jag laddar upp den på bloggen eller omvandlar till ett bildformat - återkommer om jag fixar det eller om någon tipsar hur man gör !

Ha det så gott alla trädgårdsvänner !
Kram/Isa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa